Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

До відома суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері роздрібної торгівлі фармацевтичними товарами

Для ведення господарської діяльності в аптеках, аптечних кіосках, аптечних пунктах суб’єкт підприємницької діяльності повинен отримати Погодження режиму роботи об’єктів сфери торгівлі та сфери обслуговування населення в м. Тернополі.

Для отримання вказаного вище Погодження суб’єкт господарювання або уповноважена ним особа повинна подати адміністратору Центру надання адміністративних послуг заяву затвердженого зразка та пакет документів, відповідно до п.4 додатку №1 рішення виконавчого комітету міської ради від 25.05.2014 р. № 517 «Про затвердження Положення про погодження режиму роботи об’єктів сфери торгівлі та сфери обслуговування населення на території м. Тернополя», а саме:

1. копія довідки з Тернопільської ОДПІ про відсутність заборгованості по платежах до місцевого бюджету;

2. копія документу, що засвідчує право власності або право користування приміщенням (договір оренди (суборенди), свідоцтво про право на власність);

3. копія документу про готовність об’єкта до експлуатації;

4. копія документу, що засвідчує право власності або право користування земельною ділянкою (для павільйонів);

5. копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданого уповноваженим підрозділом Держсанепідслужби України (за наявності);

6. погоджений суб’єктом господарювання асортиментний перелік продукції, що реалізується;

7. копія угоди із спеціалізованим підприємством на вивезення твердих побутових відходів;

8. копія угоди на прибирання прилеглої та закріпленої території, укладеної із спеціалізованим підприємством, або зобов’язання про самостійне прибирання.

Звертаємо Вашу увагу на відповідність документів на право здійснення підприємницької діяльності вимогам чинного законодавства.