Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

Про внесення змін та доповнень до рішення виконавчого комітету від 13.04.2016 №286 «Про затвердження реєстрів послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі»

 

Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про внесення зміни до пункту 9 розділу V "Прикінцеві положення" Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" щодо продовження терміну прийняття в експлуатацію об’єктів будівництва, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт», «Про рекламу», «Про автомобільні дороги», рішеннями виконавчого комітету Тернопільської міської ради «Про затвердження переліків документів» від 24.10.2012р. №1740 та «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 04.05.2016 № 376 «Про затвердження реєстрів» виконавчий комітет міської ради


ВИРІШИВ:
Внести зміни та доповнення до рішення виконавчого комітету міської ради від 13.04.2016 №286 «Про затвердження реєстрів послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі»:

1. Доповнити додаток 1 до рішення виконавчого комітету міської ради від 13.04.2016 №286 наступними адміністративними послугами:
1.1 А-27-08 - Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації (індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, будівлі і споруди сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт розташованих в межах міста Тернополя). Суб’єкт надання адміністративної послуги – Відділ державного архітектурно-будівельного контролю.
1.2. А-27-09 - Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта / декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1) / декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на який визнано право власності за рішенням суду / декларації про готовність об’єкта до експлуатації (індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, будівлі і споруди сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт розташованих в межах міста Тернополя). Суб’єкт надання адміністративної послуги – Відділ державного архітектурно-будівельного контролю.
2. Додаток 2 до рішення виконавчого комітету міської ради від 13.04.2016 №286 «Про затвердження реєстрів послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі» доповнити неадміністративною послугою:
Н-11-21 – Видача довідки про перебування (не перебування) на кооперативному обліку при виконавчому комітеті міської ради. Суб’єкт надання – Відділ квартирного обліку та нерухомості.
3. З додатку 3 до рішення виконавчого комітету міської ради від 13.04.2016 №286 «Про затвердження реєстрів послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі» вилучити: ДДХ 1.4/19-3 – Погодження на розміщення рекламоносіїв.
4. Додаток 4 до рішення виконавчого комітету міської ради від 13.04.2016 №286 «Про затвердження реєстрів послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі» доповнити адміністративними послугами:
4.1. ААБК-04-12 – Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації (щодо об’єктів будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельних ділянках відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт ( а саме:індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 300 квадратних метрів, збудованих у період з 05 серпня 1992 року по 09 квітня 2015 року; будівель і споруд сільськогосподарського призначення, збудованих до 12 березня 2011 року), розташованих на території Тернопільської області, окрім міста Тернополя. Суб’єкт надання адміністративної послуги - Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Тернопільській області.
4.2. ААБК-04-13 – Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації (щодо об’єктів будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельних ділянках відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт ( а саме: індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 300 квадратних метрів, збудованих у період з 05 серпня 1992 року по 09 квітня 2015 року; будівель і споруд сільськогосподарського призначення, збудованих до 12 березня 2011 року), розташованих на території Тернопільської області, окрім міста Тернополя. Суб’єкт надання адміністративної послуги - Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Тернопільській області
4.3. АПП 19-3 – Видача погодження на розміщення рекламоносіїв. Суб’єкт надання адміністративної послуги – Управління патрульної поліції в Тернопільській області Департаменту патрульної поліції.
4.4. АПП 19-4 – Видача погодження на розміщення рекламоносіїв (на турнікетах, штендери). Суб’єкт надання адміністративної послуги – Управління патрульної поліції в Тернопільській області Департаменту патрульної поліції.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з
питань діяльності виконавчих органів ради В.Є. Дідича, заступника міського голови – керуючого справами, уповноваженого з питань управління якістю І.С. Хімейчука.