Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

Про проведення в місті Тернополі, етапів чемпіонату світу з водно-моторного спорту

 

З метою проведення в місті Тернополі та забезпечення безпеки з проведення етапів чемпіонату світу з водномоторного спорту «HYDRO GP Ternopil (F-500 WC, F-250 WC and F-125 WC «Massimo Rossi Memorial)», відповідно до вимог Правил охорони життя людей на водних об’єктах України, затверджених наказом МНС від 03.12.2001 р. №272, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1.Провести у м. Тернополі 24-26 серпня 2018 року етапи чемпіонату світу з водномоторного спорту «HYDRO GP Ternopil (F-500 WC, F-250 WC and F-125 WC «Massimo Rossi Memorial)».
2.Затвердити план-схему проведення змагань з водномоторного спорту: етапів чемпіонату світу з водномоторного спорту «HYDRO GP Ternopil (F-500 WC, F-250 WC and F-125 WC «Massimo Rossi Memorial)» (додається).
3.Заборонити судноплавство в районі проведення змагань на період їх проведення (офіційні тренування 24.08.2018 р з 12.00 год., офіційні змагання 25-26.08.2018 р.).
4.Визначити особою, відповідальною за безпеку судноплавства на період проведення змагань начальника управління надзвичайних ситуацій Тернопільської міської ради Коваля І.В.
5.Управлінню надзвичайних ситуацій Тернопільської міської ради розробити План заходів безпеки на час проведення змагань.
6.Комунальному підприємству «Тернопільелектротранс»:
6.1. Заборонити здійснення екскурсійно-прогулянкових поїздок теплоходами «Герой Танцоров» та «Капітан Т.Парій» на час проведення змагань та офіційних тренувань;
6.2. Задіяти теплоходи «Герой Танцоров» та «Капітан Т.Парій» в районі центрального причалу для розміщення суддівської колегії та гостей міста.
7.Відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації оприлюднити дане рішення в засобах масової інформації.
8.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бицюру Л.О.