Підприємництво та інвестиції
Прес-служба
(0352) 52-01-31
(067) 599-25-19
Питання-відповіді:
Шановні громадяни, доводимо до Вашого відому, що звернення, в яких використовується ненормативна лексика та образливі фрази не будуть розглядатися та будуть видалені з розділу «питання - відповіді».
Ваше ім'я :
Ваша Пошта:
Тематика:
Введіть код :
Відправити запитання
Видалити
місцеві податки
05 лютого 2018; автор: київрусь
Повідомте , будь-ласка, номер рішення міськради про встановлення ставок місцевих податків на 2018 рік. Дякуємо.
матеріальна допомога
05 лютого 2018; автор: ольга
чи можливо отримати разову матеріальну допомогу інваліду 1-ої групи?
Проїзд між будинками Куліша 8 і 6
05 лютого 2018; автор: Надія
Мешканців Куліша 6 і 8 дуже цікавить, коли буде облаштовано проїзд і дорогу, що йде зі сторони садочку між цими будинками? Болото, ями, калюжі - це те, що долають малюки з батьками щодня по дорозі в садок і з садочку. Що заважає зробити цю дорогу? Можливо та дорога не потрібна, тоді облаштуйте там тупик з пішохідним проходом в садок. Дайте, будь ласка, відповідь.
Якість теплопостачання
05 лютого 2018; автор: Галина
Доброго дня! Звертаюсь не вперше.Ми жителі вул.Леся Курбаса 2. В квартирах постійно холодні батереі,я особисто обігріваю квартиру електрикою.Чому я повинна платити за тепло,яке відсутнє,і ще додатково велику суму за електроенергію ,бо неможливо всидіти в холодній хаті!!??? Жодна організація типу ЖЕКу чи котельні допомогти вирішити проблему не хоче. Тоді відключіть нас від центрального опалення,дайте можливість самим грітися за своі кошти ! Дякую.
холодні батареї
01 лютого 2018; автор: Гайворонська Світлана
Скажіть,будб ласка,до кого ми маємо звернутись з приводу холодних батарей у наших квартирах? Ми жителі будинків по бульвару Петлюри вже тиждень маємо ледь теплі батареї і відсутня гаряча вода. Наш ЖЕК номер 15 не бере на себе відповідальність,каже що ми вже відрізані від котельноЇ, а всі питання до організації \"Аляска\" яка встановила якийсь агрегат,що має забезпечувати нас гарячою водою. Організація Аляска\" мотивуї тим що зараз надворі плюсова температура,тому батареї фактично відключені. Цікаво, на діорі все ж таки зима,а не літо, а за гарячу воду ми платимо регулярно. За що ж платити,коли послуги не надаються? Хто маї вирушити це питання? Дякуємо за відповідь!
Квиток
01 лютого 2018; автор: Юрій
Доброго дня! Вчора, 31 січня, приблизно о 17.50-18.00 на зупинці \"Автовокзал\" я сів у 22 маршрутку. Після того, як оплатив готівкою за проїзд, водій відмовився видати мені квиток з валідатора. І сказав брати квитки старого зразка, які там були. На моє зауваження, що так не має бути, він показав мені надрукований папір, на якому писало щось на кшалт \"Мої квитки це не лохотрон\". Представитися водій категорично відмовився. Номер маршрутки ВО 1036 АА. Прошу прийняти міри.
Узбіччя до великогаївського перехрестя
01 лютого 2018; автор: Олег
Прохання приберіть узбіччя від вул.Довженка до великогаївського перехрестя. Я маю на увазі прибрати болотяну суміш по якій кожного дня проходять сотні пішоходів. Дякую.
Гаряча вода
01 лютого 2018; автор: Георгій
Добрий день. На Володимира Великого 5 відсутнє постачання гарячої води.
Про пільговий проїзд
01 лютого 2018; автор: Юрій Гаврилович
Питання таке: Як буде здійснюватися перевезення пасажира у громадському транспорті Тернополя, якщо він проживає не в Тернополі, а в сусідньому р-ну і має пільги ветерана військової служби ? Дякую.
Скарга
31 січня 2018; автор: Ірина
Доброго дня. Тиждень дзвоним у жек Вікторія - М, з питанням що у нас по вул. В. Великого 3 , відсутня гаряча вода, для того щоб вона була потрібно спускати пів години воду, і батареї у нас ледь теплі.