Підприємництво та інвестиції
Міський голова м. Тернополя
Надал Сергій Віталійович

Приймальня

Графік прийому громадян

Фотоінформація
Перша сесія Тернопільської міської ради сьомого скликання
Заміщення вакантної посади (1 посада)
22 квітня 2015;  автор: admin

Тернопільська міська рада надсилає запит цінової пропозиції на надання послуг фінансового менеджера проекту “Соціально-економічна адаптація тимчасово переміщених осіб у м. Тернопіль”

 

Замовник:

Тернопільська міська рада

адреса : 46000, м.Тернопіль, вул.Листопадова 5

код згідно з ЄДРПОУ : 34334305

тел.: 0352 525289

e-mail: tovfortress@ukr.net

 

1. Опис предмету закупівлі:

Надання послуг фінансового менеджера проекту “Соціально-економічна адаптація тимчасово переміщених осіб у м.Тернопіль” в рамках Програми “Підтримка потерпілих громадян від конфлікту в Україні”

Попередньо запланований термін реалізації проекту 20.04.2015 – 20.04.2016

 

Посадові обов'язки:

- Розробка перспективних і поточних фінансових планів (баланс доходів і витрат), планів надходження і витрачання іноземної валюти;

- Формування фінансової документації (банківської, статистичної і т.п.);

- Знання ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", з урахуванням особливостей впровадження Проекту і технології оброблення облікових даних.

- Розроблення системи і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій.

- Забезпечення складання описових та фінансових звітів на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності.

- Контроль за виконанням планових фінансових показників.

- Зайнятість не повний робочий день .

 

Вимоги до кандидатів:

- Вища(економічна) освіта;

- стаж роботи по спеціальності або в області організації фінансової діяльності не менше 3 років;

- вміння розбиратися у фінансовій інформації, аналізувати результати фінансової діяльності ;

- знати теорію фінансів, фінансового менеджменту, бухгалтерського обліку.

- активна життєва позиція.

 

Умови найму:

- Дата початку роботи травень 2015р.

- Кандидату буде запропонований контракт на 12 місяців або укладений договір надання послуг (для ФОП).

- Дана посада еквівалентна 40% зайнятості, місце роботи – м.Тернопіль.


2. Опис способу подання цінової пропозиції.

Цінова пропозиція повинна містити:

- відповідь на запит цінової пропозиції за зразком; поданим у додатку;

- CV українською мовою

- свідоцтво про реєстрацію, свідоцтво платника податків тощо (за наявності);

- контактні дані щонайменше двох осіб, які можуть підтвердити досвід та кваліфікацію кандидата;

- декларації за зразком, поданим у додатку.

 

3. Умови участі:

- вчасне подання тендерної документації.

 

4. Місце та термін надання цінових та технічних пропозицій: до 22 травня 2015 року до 18.00.

Пропозиції необхідно подати до 22 травня 2015 року включно в приймальну Тернопільської міської ради у заклеєних та підписаних в місці склеювання конвертах. Пропозиції надаються відповідно до системи подвійного конверту, тобто, зовнішній пакет чи конверт складається з двох окремих заклеєних конвертів, один з надписом «Конверт А – технічна пропозиція», а інший – «Конверт В – фінансова пропозиція». Всі частини пропозиції конкурсних торгів, окрім фінансової пропозиції, надаються в конверті А.

Документи надіслати поштою на адресу Тернопільська міська рада, 46000, м.Тернопіль, вул.Листопадова5, або занести особисто до 18.00 години 22.05.15р.

У разі відправки пропозицій поштою до уваги береться дата надходження документів, а не дата відправки.


5. Критерії вибору виконавця:

Участь у конкурсі на закупівлю є відкритою для всіх зацікавлених суб’єктів економічної діяльності та фізичних осіб.

Оцінювання якості пропозиції відбуватиметься на основі інформації, поданої в CV та співбесіди (проводитиметься безпосередньо в офісі організації або за допомогою технічних засобів зв’язку).

Критерії оцінювання претендентів: 1) досвід та навики в роботі; 2) освіта; 3) ціна.

 

Процедура відбору буде відбуватися згідно положень інструкції PRAG «Процедура конкурентних переговорів»

Розкриття конвертів, розгляд цінових та технічних пропозицій, а також співбесіда із претендентами відбудеться 25 травня 2015 року об 10-00 на засіданні тендерної комісії проекту.

Про прийняте рішення кандидати будуть повідомлені письмово через електронну пошту.

 

Контактна особа:

Координатор проекту Хімейчук Іван Сергійович

тел.063 818 30 63

e-mail: tovfortress@ukr.net

 

miskrada_download     
Додатки