Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

20.03.18 №54

20.03.2018р.                                                                                                           № 54

 

 

Про створення комісії

 

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи доручення міського голови від 03.03.2018 року № 03/03, лист відділу «Центр надання  адміністративних послуг» Тернопільської  міської  ради  від  06.03.2018 року № 92/1.4-05:

1.Створити комісію у складі:

Дідич В.Є. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії.

Дудченко О.О. - завідувач сектору  дозвільних процедур-адміністратор відділу «Центр надання  адміністративних   послуг», секретар комісії.

Члени комісії:

Бобрівець Л.Я. - начальник відділу «Центр надання  адміністративних   послуг».

Здеб З.Б. - начальник служби у справах  неповнолітніх та дітей

Ганкевич Н.В. - головний спеціаліст-юрисконсульт управління містобудування, архітектури та кадастру.

Бояр О.В. – заступник начальника відділу стратегічного планування та маркетингу міста (з питань зовнішньої реклами) управління стратегічного розвитку міста.

Дацко В.В. - головний спеціаліст-юрисконсульт відділу квартирного обліку та нерухомості

Михалків М. О. - начальник відділу документообігу, діловодства та контролю управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології.
Маланчук І.Й. - головний інспектор шкіл відділу дошкільної, середньої та позашкільної освіти управління освіти і науки.

Атенчук В.В. – заступник начальника фінансового управління.

Ахтемейчук Н.М. - головний юрисконсульт сектору правової експертизи проектів документів.

2.Комісії до 05.04.2018 року забезпечити виконання пропозицій відповідно до листа відділу «Центр надання  адміністративних послуг» Тернопільської  міської  ради  від  06.03.2018 року № 92/1.4-05 щодо розширення переліку послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг в м. Тернополі або надати обґрунтування неможливості виконання, доцільності придбання сервісу «Електронні послуги», вдосконалення графіку роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг».

3.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою. 

 

Міський голова                                                                                                           С.В.Надал