Про проведення фестивалю

 

З метою популяризації Тернополя як фестивального міста, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи звернення громадської організації «Гільдія рестораторів Тернопільщини», рішення міської ради від 15.11.2011р. №6/5/11 «Про надання повноважень», виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ:

1.Погодити громадській організації «Гільдія рестораторів Тернопільщини» проведення фестивалю локальної їжі та культури «Тернопільська Брама» 4 – 6 травня 2018 року на Театральному майдані.

2.Учасникам фестивалю здійснювати торгівлю продовольчими та непродовольчими товарами згідно дозвільних документів, що є підставою для провадження суб’єктами господарювання господарської діяльності у сфері торгівлі.

3.Громадській організації «Гільдія рестораторів Тернопільщини»:

3.1.укласти договори: на прибирання території проведення заходу з балансоутримувачем місця проведення фестивалю, на вивезення побутових відходів з суб’єктом підприємницької діяльності – перевізником ПВ, щодо постачання електроенергії з Тернопільським міським РЕМ;

3.2.забезпечити дотримання правил протипожежної безпеки та санітарних правил;

3.3.визначити місце розташування оргкомітету та контролювати маркування місць локації у зоні проведення фестивалю;

3.4.укласти угоду щодо патрулювання місця проведення фестивалю з Тернопільським відділом поліції Головного управління Національної поліції в Тернопільській області.

4.Тернопільському відділу поліції Головного управління Національної поліції в Тернопільській області та управлінню муніципальної поліції в межах наданих повноважень забезпечити дотримання вимог чинного законодавства та рішень міської ради під час проведення фестивалю.

5.Контроль за виконанням рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.Є.Дідича, Л.О.Бицюру.