Про внесення змін та доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради від 04.05.2016р. №376 «Про затвердження реєстрів»

 

Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», «Про адміністративні послуги», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності», постановами Кабінету Міністрів України «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13.04.2011р. №466, «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів» від 13.04.2011р., виконавчий комітет Тернопільської міської ради ВИРІШИВ:

1.Внести зміни в додаток 1 до рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 04.05.2016р. №376 «Про затвердження реєстрів», а саме виключити наступні послуги:

1.1. ДДХ 1.4/27-01 Видача дозволу на виконання будівельних робіт на об’єкт, що належить до ІV категорії складності (об’єктів, розташованих в межах міста Тернополя)

1.2. ДДХ 1.4/ 27-02 Внесення змін до дозволу на виконання будівельних робіт на об’єктах, що належать до ІV категорії складності (розташованих в межах міста Тернополя).

1.3. ДДХ 1.4/ 27-03 Видача сертифіката про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, який належить до ІV категорії складності (розташованих в межах міста Тернополя)

1.4. ДДХ 1.4/27-04 Видача дубліката дозволу на виконання будівельних робіт на об’єкт, що належать до IV категорії складності/ сертифіката про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, який належить до IV категорії (об’єктів розташованих в межах міста Тернополя).

2.Включити наступні адміністративні послуги:

2.1. А-27-06 Внесення змін до дозволу на виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками, (розташованих в межах міста Тернополя).

2.2. А-27-07 Анулювання дозволу на виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками, (розташованих в межах міста Тернополя).

3.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради О.В. Остапчук, заступника міського голови – керуючого справами, уповноваженого з питань управління якістю І.С. Хімейчука.