Пенсійний фонд за допомогою Веб-порталу надає Вам зручну можливість здійснювати постійний контроль за даними, що впливають на Ваші пенсійні права
Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.
Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.
Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:
- отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян)
- отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів)
- формування запитів на попередню підготовку документів
- можливість подачі скарг
- запис на прийом до фахівців Фонду
- отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).
Найзручніші Можливості порталу:
Стан розрахунків з ПФУ
Платники єдиного соціального внеску мають можливість отримати інформацію про стан розрахунків з органами Фонду станом на кожне 1 число поточного місяця.
Інформація відповідає даним обліку нарахованих і сплачених платежів, який ведеться в органах Фонду в розрізі кожного платника і містить:
- Суми боргу зі сплати єдиного соціального внеску;
- Суми боргу зі сплати пенсійних внесків за період до 01.01.2011 року;
- Суми боргу зі сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування за період до 01.01.2004 року;
- Суми невідшкодованих пільгових пенсій;
- Суми невідшкодованих наукових пенсій;
- Суми коштів, які надійшли на рахунки органів ПФУ протягом місяця, що передує місяцю звернення за інформацією, відкриті:
- в Держказначействі для сплати єдиного внеску;
- в Ощадбанку для сплати страхових внесків, пільгових та наукових пенсій.
Попереднє замовлення паперових документів
Для Вашої зручності Пенсійний фонд вводить послугу попереднього замовлення паперових документів.
Засобами Веб-порталу Ви можете подати заяву - запит на підготовку паперових документів:
- виписки з системи персоніфікованого обліку;
- виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів);
- виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників).
Подати скаргу
Засобами Веб-порталу Ви можете подати скаргу до органу Пенсійного фонду.
Опрацювання скарг та надання відповідей відбувається за стандартними правилами, прийнятими, наприклад, для паперових документів.
В процесі опрацювання скарги можлива переписка з фахівцем Фонду з питань, що уточнюють скаргу.
Записи на прийом
Засобами Веб-порталу Ви можете записатися на прийом до органу Пенсійного фонду.
Процес запису на прийом включає:
- визначення дати та теми відвідування органу ПФУ;
- за даними графіку прийому громадян в органі ПФУ по визначеним датою та темою відвідування ПФУ формується список годин прийому спеціалістами органу ПФУ. В ньому зеленим кольором виділено вільні години прийому, червоним – години прийому, вибрані клієнтом порталу, помаранчевим – години прийому, зайняті іншими клієнтами порталу;
- вибір часу, зручного для відвідування органу ПФУ, та натиснути кнопку «Записатися на прийом»;
- отримання талону щодо відвідування органу ПФУ – кнопка «Друк талону». Наявність талону не є обов’язковою для відвідування органу ПФУ.
Для скасування запису на прийом призначено кнопку «Скасування запису».
Тернопільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Тернопільської області