Створення веб-порталу Пенсійного фонду – це ще один крок до спрощення спілкування громадян із Фондом, що дає змогу кожній застрахованій особі попередньо зареєструвавшись у базі даних веб-порталу, отримувати інформацію із системи персоніфікованого обліку, де буде вказано суму заробітку, з якої сплачено страхові внески, кількість днів для стажу, відмітки про сплату єдиного внеску; відомості про спеціальний (пільговий) стаж. Маючи на руках такі дані, працівник може легко контролювати, як його роботодавець сплачує за нього єдиний внесок, і в разі потреби звернутися до нього з претензіями.
Щобзареєструватися на веб-порталі, необхідно:
1. Особисто прийти у територіальний орган Пенсійного фонду й оформити заяву (заяву можна принести й уже заповнену – на веб-порталі викладено її зразок, який треба лише роздрукувати і внести потрібні дані). Фізичній особі треба мати при собі паспорт та ідентифікаційний код, юридичній – документ, що посвідчує її належність до організації. Користувачу видадуть розписку про одержання заяви, а також реєстарційний код, який потрібен для реєстрації на веб-порталі.
2. Зайшовши на веб-портал ПФУ за адресою www.portal.pfy.gov.ua і вибравши пункт меню “Реєстрація на порталі”, заповнити реєстраційну форму, вибравши логін і пароль.
3. На електронну адресу, вказану користувачем, надійде лист, потрібний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження користувач отримує повідомлення з веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.
Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
Також можлива он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).
Ольга Гірська
Начальник відділу обслуговування громадян
в Тернопільському районі
ТО УПФУ Тернопільської області