Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

Оновлення інформації про об’єкти оподаткування

Фахівці Тернопільської ОДПІ нагадують, що юридичні особи та фізичні особи-підприємці повинні інформувати податкову інспекцію за основним місцем обліку про всі наявні об’єкти оподаткування.

Об’єкт оподаткування – це будь-яке майно та дії, у зв’язку з якими у суб’єкта господарювання виникає обов’язок зі сплати податків: оренда чи придбання офісного приміщення, магазину, обладнання, транспорту  й інше.

Повідомляти податкову потрібно у випадку, коли об’єкт оподаткування з’являється, змінюється (стає іншим його тип, найменування, місцезнаходження, стан чи вид права на нього), втрачається (стає непридатним до використання, повертається власнику, продається тощо).

Для надання цієї інформації використовують форму 20-ОПП – Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадяться діяльність. При цьому, слід пам’ятати, що у формі відображаються усі об’єкти: як орендовані, так і ті, що перебувають у власності, в користуванні інше.

Під час подання  повідомлення вперше в ньому показують усі об’єкти оподаткування, а надалі – лише нові й ті, за якими відбулись зміни.

Подається повідомлення ф. 20- ОПП упродовж 10 календарних днів після реєстрації, створення чи відкриття об’єкта оподаткування, тобто дати оформлення договору купівлі-продажу, оренди чи іншого документа на право володіння, користування  або розпорядження об’єктом.

Якщо відбулися зміни з об’єктами, зазначеними в раніше поданому повідомленні, слід також протягом 10 днів надати форму з новими даними.

Дане повідомлення можна надіслати в електронному вигляді або подати в паперовому варіанті – особисто до Центру обслуговування платників чи поштою.

Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1. Телефон для довідок: 43-46-10.