Підприємництво та інвестиції
Міський голова м. Тернополя
Надал Сергій Віталійович

Приймальня

Графік прийому громадян

Фотоінформація
Перша сесія Тернопільської міської ради сьомого скликання
Запрошуємо тернополян оцінити якість надання послуг міською радою
06 жовтня 2011;  автор: admin

У Центрі надання адміністративних послуг проводиться моніторинг громадської думки щодо оцінки якості надання адміністративних/неадміністративних послуг шляхом проведення анкетування.

Заповнені анкети прохання надсилати на електронну адресу Центру надання адміністративних послуг у м. Тернополі cnapternopil@meta.ua


А Н К Е Т А

Моніторинг громадської думки щодо оцінки якості

надання адміністративних послуг Тернопільською міською радою

Шановні громадяни !!!

Просимо  Вас надати відповіді на запитання,

 які допоможуть нам покращити якість надання послуг

Персональні дані

Вік:      18-35 років;        36-45 років;          46 - 60 років;         60 і більше років.

1. Питання, з якими Ви зверталися до міської ради:

      отримання послуги

      отримання консультації або якого-небудь виду  інформації

      інше питання  (вкажіть яке)

_______________________________________________

2.Чи було питання розглянуто у встановлений термін ?

      так

      ні

      не розглянуто взагалі (відповідь не надана, хоча терміни пройшли)

3. Чи задоволені Ви результатом розгляду Вашого звернення?

     так 

     ні (чому?) __________________________________

4. Чи  задоволені Ви компетентністю посадових осіб міської ради?

     так 

      ні   

5.Чи уважно та ввічливо поставились до Вас посадові особи міської ради?

      так

      ні

6. Чи задоволені Ви умовами, в яких відбувається прийом замовників?

      так 

      ні

7.  Чи достатньо інформації у пунктах обслуговування громадян, на сайті міської ради для одержання послуги?

      так, достатньо

      інформацією не володію, але співробітники органу охоче інформують про це по моєму запиту

      інформацією не володію, ніхто нею не ділиться.

      дізнатися що-небудь про види і порядок надання послуг дуже важко

8. Ваші пропозиції щодо покращення якості надання адміністративних послуг населенню

 

______________________________________________

______________________________________________

______________________________________________

 

 

Дякуємо Вам за відповіді!